Primăria Comunei Pănet este conectată la platforma online, cu ajutorul căreia se pot plăti taxele, impozitele și amenzile de acasă sau chiar și de la locul de muncă. Avantajul este că nu trebuie să vă prezentați personal la primărie, iar serviciul este accesibil la orice oră din zi.

Sistemul electronic de plată online poate fi accesat pe site-ul www.ghiseul.ro. Pentru a putea efectua plăți online trebuie să vă înregistrați, metoda fiind una simplă și rapidă.

Dumneavoastră în care situație vă regăsiți?

Situația 1: aveți deja cont de utilizare pe platforma ghiseul.ro

  • în cazul acesta vă conectați, și vă verificați datele

În cazul în care nu apar taxele și impozitele pe platformă, vă rugăm să luați legătura cu Biroul taxe și impozite (vezi în partea de jos a paginii).

Situația 2: sunteți persoană fizică, nu aveți cont de utilizare pe platforma ghiseul.ro, dar dețineți card bancar

Ce trebuie să faceți?

  • accesați ghiseul.ro
  • dați click pe Solicitare date de acces
  • completați câmpurile cu numele, CNP-ul, adresa dumneavoastră de e-mail, numărul de telefon și numărul de pe cardul bancar (În cazul în care nu aveți un card bancar propriu, sistemul nu v-a permite crearea unui cont – soluția o găsiți la situația 3).
  • după completarea corectă a câmpurilor primiți un e-mail cu numele de utilizator și parolă, cu care puteți accesa platforma
  • când accesați platforma, o să puteți vedea taxele și impozitele neachitate
  • dați click pe câmpul Plătește, și puteți să plătiți 

Situația 3: sunteți persoană fizică, nu aveți cont de utilizator, și nu dețineți nici card bancar

Ce trebuie să faceți?

  • completați cererea atașată, imprimați, semnați, scanați (se poate semna și electronic, pentru a nu folosi hârtie), sau puteți să faceți o poză în cazul în care nu aveți posibilitate să scanați – Descarcă cererea aici
  • lângă cerere atașați și copia buletinului dumneavoastră
  • le trimiteți pe adresa de e-mail: taxe@panit.ro
  • personalul angajat al compartimentului taxe și impozite o să vă transmită datele de utilizare (parolă, cont), și dumneavoastră la prima utilizare a platformei, în vederea securizării contului, veți schimba datele de utilizare transmite
  • după logare, o să vedeți taxele și impozitele neachitate
  • dați click pe câmpul Plătește, și puteți să plătiți 

Situația 4: sunteți persoană juridică, și nu aveți cont de utilizare

Ce trebuie să faceți?

  • completați cererea atașată, imprimați, semnați, scanați (se poate semna și electronic, pentru a nu folosi hârtie), sau puteți să faceți o poză în cazul în care nu aveți posibilitate să scanați – Descarcă cererea aici
  • cererea și certificatul de înregistrare le trimiteți pe adresa de e-mail: taxe@panit.ro
  • personalul angajat al compartimentului taxe și impozite o să vă transmită datele de utilizare (parolă, cont), și dumneavoastră la prima utilizare a platformei, în vederea securizării contului, veți schimba datele de utilizare transmite
  • după logare, o să vedeți taxele și impozitele neachitate
  • dați click pe câmpul Plătește, și puteți să plătiți 

Ce puteți să plătiți cu ajutorul platformei?

  1. Taxele și impozitele locale – accesând câmpul Obligații de plată
  2. Amenzi – accesând câmpul Amenzi
  • în cazul acesta trebuie să completați date privind adresa de domiciliu (județul Mureș, comuna Pănet)
  • tipul amenzilor:
    • Amenzi auto
    • Amenzi diverse
  • date despre procesul verbal de contravenție
  • suma, care trebuie achitată de pe procesul verbal
  • mai apoi dând click pe câmpul Plătește, veți putea plăti amenda

După fiecare plată efectuată, veți primi dovada plății pe adresa de e-mail, pe care o puteți utiliza în caz de nevoie.

Alte informații:

Fiecare CNP și CUI necesită cont de utilizare. Așadar, dacă pe numele părinților, bunicilor, soțului sau soției, firmei etc există bunuri mobile sau imobile, pentru fiecare proprietar al acestora este necesar un cont de utilizare.

Pentru anul 2023 a fost trimisă decizia de impunere pentru fiecare gospodărie, vă rugăm să verificați datele primite pe suport de hârtie cu cele de pe platformă.

După accesarea platformei, în cazul în care identificați date greșite, date lipsă, sau observați ceva nereguli, vă rugăm să luați legătura cu Biroul Taxe și Impozite (vezi în partea de jos a paginii).

În cazul în care la accesarea platformei vă apare mesajul: Există obligații de plată suplimentare a căror vizualizare nu este posibilă,  vă rugăm să luați legătura cu Biroul taxe și impozite (vezi în partea de jos a paginii).

În cazul în care găsiți nereguli pe platforma ghiseul.ro, sau aveți o problemă cu cardul bancar, vă rugăm să luați legătura cu administratorii platformei:  https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/informatii/contact

Puteți lua legătura cu Biroul taxe și impozite a Primăriei Comunei Pănet prin intermediul adresei de e-mail: taxe@panit.ro, sau la nr. de telefon 0265-322112 (interior 102 sau 103) zilnic între orele 8-15.

 

De acum, plățile de taxe și impozite pot fi efectuate prin intermediul aplicației mobile ghiseul.ro, care poate fi descărcată utilizând link-urile de mai jos:

iOS: https://apps.apple.com/ro/app/ghiseul-ro/id6444286475?l=ro

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.ghiseul.mobile&hl=en_US&gl=US

IMPORTANT!

Până la data de 31 martie 2023 puteți să achitați impozitele și taxele cu bonificație de 10% în cazul persoanelor fizice și bonificație de 8% în cazul persoanelor juridice.